"She reads him a book."

Traducere:Ea îi citește lui o carte .

acum 4 ani

39 de comentarii


IasmynaCur

Probabil va referiti :de ce nu ne accepta he?Nu ne accepta "he" pentru ca "he" nu este subiectul acestei propozitii(subiectul fiind she)

acum 3 ani

mihaelanacu

tot nu inteleg de ce nu he poti sa imi explici mai bine ?

acum 2 ani

Loredanutza

he=el,she=ea De asta

cu 1 lună în urmă

MihaelaCri255784

E foarte usor, eu am inteles explicatia ta.

acum 1 an

TNCristi

Pai he =el si him=lui . Nu poti forma propozitia cu he

acum 2 ani

BogdanMunt3

His ii mai mult "a lui". Him tinde spre un he, cu o alta pronuntie "lui". Deci nu arata o posesie. Nu ne cere a cui carte o citeste, ci cui o citeste

acum 1 an

Adda_adda1

Normal

cu 9 luni în urmă

ianmic1

De ce nu este "his" in loc de "him" ?

acum 2 ani

MedeeaMiha

E correct (him si his).

acum 1 an

NituAndree1

Până la urma, ce înseamnă "him" aici ?

acum 1 an

damu900442

Ea citeste lui o carte - traducerea

acum 1 an

Alexandru419995

Ce imseamna him

acum 1 an

TheodorAnd7

Inseamna ,,el"

cu 5 luni în urmă

Loredanutza

lui

cu 1 lună în urmă

VladMisil

His=lui, him= a lui asta e diferenta si daca era he atunci se traducea "ele ii citesc el o carte" sau cumva :/

acum 1 an

RaduBradeanu

pronunții prea rapide a robotului de voce pt. nivelul acesta. Zici că fuge de moarte așa se grăbește.

acum 1 săptămână

Ana87903

Cr înseamnă 'him' si 'he'?

acum 2 ani

NituAndree1

TN Cristi, să ști că eu mă gândeam că "him" înseamnă "el".

acum 1 an

TheodorAnd7

Pai chiar asta-i raspunsul

cu 5 luni în urmă

CojocaruCe1

Ncjxjcjdjj

acum 1 an

TheodorAnd7

Firar! Iarăşi am greşit!

cu 5 luni în urmă

Floricica131

Mie mi se pare ca spune corect in engleza

acum 3 ani

SaraMariaI

Îmi place foarte mult

acum 2 ani

Stefy404902

Ce inseamna?

acum 2 ani

-AndreeaCorina-

Ea ii citeste lui o carte.

acum 2 ani

sergiu472144

S xX. am g

acum 2 ani

Delia-Andreea

Se scrie "his" nu "him"

acum 1 an

TheodorAnd7

Este total invers

cu 5 luni în urmă

IndiraSinghRo
IndiraSinghRo

De.ce.nu.se.pute.altcumva.nu.am.inf

acum 1 an

KytyKat

Eu am scris coresc dar nu inteleg ce vrea sa zica propozitia

acum 1 an

Luca345678

Eu stiu multa engleza si sunt roman

acum 3 ani

Matei235814

Si eu gagauta

acum 2 ani

TheodorAnd7

What?!

cu 5 luni în urmă

Dany.Love.Ls

De ce nu accpta mereu raspunsurile bune?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ce tip de întrebare ai avut (ce ți se cerea să faci) și care a fost răspunsul tău exact?

Programul acceptă acele răspunsuri pe care le găsește în lista de răspunsuri corecte.
Acolo unde găsiți ceva lipsă, trebuie să folosiți butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat” și noi vom verifica dacă e sau nu cazul să adăugăm acea traducere.

acum 4 ani

olga583604

Mulțumesc pentru informație nu știam că se poate folosi astfel butonul de raport.

cu 5 luni în urmă

Andrei713493

Nu te mai da tu mare

cu 5 luni în urmă

TheodorAnd7

Accepta raspunsurile corecte! E anormal sa pui aceasta intrebare

cu 5 luni în urmă

Luca345678

Se scrie accepta.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.