A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az egér kenyeret eszik."

Fordítás:The mouse eats bread.

3 éve

4 hozzászólás


kunczpetra

Azt nem értem hogy mikor eats és mikor eat . Help!!

3 éve

szucsyy

Ezzel én is igy vagyok :)

3 éve

David.pakozdi

Azért mert "amikor a kaja megszámlálhatatlan akkor eats amikor eat akkor meg meg lehet lehet számolni pl. Csoki" látod pofon egyszerű, de hamár azt tudod hogy az étel megszámlálhatatlan akkor már simán menni fog.

3 éve

Hencsi25

Az eat egy ige (eszik), tehat nem fonev es azert eats-kent szerepel, mert E/3-ban van a mondat!!!

3 éve