1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She goes, I go."

"She goes, I go."

Переклад:Вона ходить, я ходжу.

September 15, 2014

27 коментарів


Vitalii292851

Будь ласка, змініть "їде" на "іде"


deniko
Mod
Plus

Тут має приймаєтися і "їде", і "іде". Англійське go - дуже універсальне дієслово, і може означати і їхати, і йти.


Ingvar65101

І як розібратися коли йде, а коли їде?


deniko
Mod
Plus

go - це універсалье дієслово. Воно може означати і "йти", і "їхати", тобто за значенням це ближче до "прямувати" в тому сенсі, що прямувати кудисть можна і на машині, і пішки, і на автобусі. Лише go простіше слово, ніж прямувати, тому прямим відповідником прямувати є to head:

Tom is heading to Amsterdam - Том прямує до Амстердаму.

Тобто якщо в реченні хтось goes кудись, то можна перекладати і через "йти", і через "їхати" - в залежності від контексту і від того, що має більший сенс.

Якщо треба все-таки підкреслити, що хтось саме йде пішки, це можна написати так:

He is walking to the hospital - He is going to the hospital by foot. - Він іде до лікарні пішки.

Або вказати якийсь вид транспортного засобу:

He is going to the hospital by bus/by car - Він їде до лікарні автобусом/машиною


ua-alex

Чуваки, ви шо?! Іти ми пишемо після слова яке закінчуєтся на ПРИГОЛОСНИЙ звук, а йти після слова яке закінчуєтся на ГОЛОСНИЙ звук...Ви школу закінчили??!!


1UR43

Йти, іти — обидва слова являються правильними і рівноправними у використанні. Найчастіше використовується форма «йти», оскільки вона підходить до більшості випадків і являється більш благозвучною. Хоча згідно правил української мови вірними являються обидва слова. Тому розробникам не варто вважати використання слова йти як помилку.


Wasyl_lwiw

Підтримую!


AlfErvin

Причому тут "іти" чи "йти"? Там написано "їде"!


27.03.2005

я написала "вона ходить,я іду",але це не правильно


Sofiia333121

Та воно взагалі не іде а їде


Vitalii292851

Їде замінити на йде


Alyona654384

Їде???? Серйозно


JCGO12

Але чому їде, а не йде?


Natali523224

Іде і їде дві великі різниці. До цього завдання go перекладалося як іду і раптом їду. Як вгадати - йду я чи їду.


Wasyl_lwiw

"Йде" та "іде" - це одне і теж. Прошу розробників виправити


Hanna777424

А як видрізнити: Іде і Їде? Слово одне й те саме


Rosa189728

Змініть їде на іде.


Rosa189728

А скільки потрібно коментарів, щоб відбулися зміни???


KJvE12

Не бачу своєї помилки


aWNZ14

Може бути 2 варіанти - іду та йду.


2sA72

Відпрвідь вона їде я йду? Чому вона їде? Може вона ходить??????


DwDm6

Чому не можна : вона ходить І я ходжу?


Lili46607

вона йде, я йду! , чому помилка?


DwDm6

Вона йде, я йду - чому ні?


Lano4kaM

Чому, коли я ввожу "йде", то відповідь приймає, але пише, що одрук. Який одрук? Так теж правильно.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.