1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I eat fruit, except for appl…

"I eat fruit, except for apples."

Переклад:Я їм фрукти, крім яблук.

September 15, 2014

17 коментарів


mark.from.ua

Потрібно додати варіант перекладу з словом - "окрім"


knitershift

"I eat fruit, except for apples." Чи "I eat fruits, ..." Тут фрукт в однині: fruit, а в перекладі в множині: фрукти


TheCuteKiller

Фрукти це незлічувальний іменник, тому не ставимо -s, бо, наприклад, усі фрукти на Землі не злічиш (винятком є, якщо маємо на увазі якусь порцію)


Single_Seagull

Окрім - не описка. Таке слово існує.


vasiliymigovich

В перекладі я написав "я їм фрукти окрім яблук", і мені вказало на помилку в слові "окрім". Переклад гугла слова "окрім" дав результат "except"


Naron24

тут повинно бути слово Fruits-фрукти в множині а не fruit- фрукт в однині


Tetiana2610

Fruit - це слово вийняток (точніше історична форма слова), який і в однині і в множині пишеться однаково))


Zonuk

Не докінця. Fruit - фрукт, фрукти(загально). Fruits - види фруктів.


Kadr80

Тут ціла дискусія з цього приводу, було цікаво почитати: http://english.stackexchange.com/questions/25147/is-using-fruits-as-the-plural-of-fruit-acceptable


O6DX2

Для чого тут слово for? Я їм фрукти кріб ''ДЛЯ'' яблук?


Olly_1052

Це стале словосполучення except for=крім, окрім, за винятком


VeronikaHonchare

Поясніть будь ласка.fruit - фрукт, фрукти - fruits. Я незрозуміла


Fb8U1

Fruit - це один Фрукт, і багато Фруктів одного виду також (одне яблуко, або навіть багато яблук).

Fruits - коли йдеться про фрукти різних видів: яблука+груші, чи інше.


Candys310191

Що тут означає for?


VasylPavuk

"Окрім" - це те саме що "крім. То не одрук.


ProstoOri

"Я їм фрукти крім яблуків" чому неправильно?


Olly_1052

Неправильно - "яблуків". Такого слова в українській мові немає.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.