Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I eat fruit, except for apples."

Переклад:Я їм фрукти, крім яблук.

3 роки тому

14 коментарів


LICA98
LICA98

окрім?

3 роки тому

makukham

Так, в українській мові є таке слово http://hrinchenko.com/slovar/znachenie-slova/35063-okrim.html

3 роки тому

mark.from.ua

Потрібно додати варіант перекладу з словом - "окрім"

3 роки тому

knitershift

"I eat fruit, except for apples." Чи "I eat fruits, ..." Тут фрукт в однині: fruit, а в перекладі в множині: фрукти

3 роки тому

TheCuteKiller

Фрукти це незлічувальний іменник, тому не ставимо -s, бо, наприклад, усі фрукти на Землі не злічиш (винятком є, якщо маємо на увазі якусь порцію)

2 роки тому

Single_Seagull

Окрім - не описка. Таке слово існує.

3 роки тому

paOY2

додайте слово "окрім"

3 роки тому

vasiliymigovich

В перекладі я написав "я їм фрукти окрім яблук", і мені вказало на помилку в слові "окрім". Переклад гугла слова "окрім" дав результат "except"

3 роки тому

Naron24
Naron24

тут повинно бути слово Fruits-фрукти в множині а не fruit- фрукт в однині

3 роки тому

Tetiana2610

Fruit - це слово вийняток (точніше історична форма слова), який і в однині і в множині пишеться однаково))

3 роки тому

Zonuk

Не докінця. Fruit - фрукт, фрукти(загально). Fruits - види фруктів.

2 роки тому

Kadr80

Тут ціла дискусія з цього приводу, було цікаво почитати: http://english.stackexchange.com/questions/25147/is-using-fruits-as-the-plural-of-fruit-acceptable

3 роки тому

andrysergeev

окрім?

2 роки тому

Andriy408379

яблуків

8 місяців тому