1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони готують їжу ввечері."

"Вони готують їжу ввечері."

Переклад:They make food in the evening.

September 15, 2014

16 коментарів


Ang826555

Чому make а не cook?? Адже cook це саме "готувати" , а make більш вживане як "робити".


BGN01010101

Теж задався цим питанням)


Tortuga-1

They cook meal in the evening чому не можна так ?


DmytroBoro8

Чому тут the має бути? Тут же не вказано конкретного вечора. Якщо мається на увазі щовечора, то the не треба


QYB35

Артикль the вживається перед іменниками, що позначають частини доби. Виняток at night.


namlier

згоден. поясніть чому?


QYB35

Чому не приймає cook?


pAoH808876

Доброго вечора! Так чому make, а не cook?


Coffee__Tea

Чому не можна prepare meal ?


7kxe11

cook - готувати, make - зробити. They cook the food in the evening, я вважаю так буде правильно


ZhQT17

Якщо немає уточнення що готувати тоді make, якщо м'ясо, курку, суп і т.д. - cook


lipihir

they prepare food in the evening - вважатиметься вірною відповіддю ?


Dmy_S

They cook food at night
чомусь приймати відмовляється (


AaZZ875770

В одному уроці переклад різний. Адже перед цим було завдання, де потрібно було обрати правильний варіант, і це було they cook food tonight. Чому так?


Dmy_S

Забавно. Із 3 варіантів один був узагалі "лівим", а решта 2 містили слово tonight. З evening не було жодного. Може, в початковому завданні йшлося таки про "сьогоднішній вечір"?


GoldRiverUA

They cook food at night? Можливо десь помиляюсь?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.