1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони готують їжу ввечері."

"Вони готують їжу ввечері."

Переклад:They make food in the evening.

September 15, 2014

9 коментарів


Tortuga-1

They cook meal in the evening чому не можна так ?


Ang826555

Чому make а не cook?? Адже cook це саме "готувати" , а make більш вживане як "робити".


IamSociable

Теж задався цим питанням)


DmytroBoro8

Чому тут the має бути? Тут же не вказано конкретного вечора. Якщо мається на увазі щовечора, то the не треба


QYB35

Артикль the вживається перед іменниками, що позначають частини доби. Виняток at night.


Coffee__Tea

Чому не можна prepare meal ?


QYB35

Чому не приймає cook?


pAoH808876

Доброго вечора! Так чому make, а не cook?


7kxe11

cook - готувати, make - зробити. They cook the food in the evening, я вважаю так буде правильно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.