1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Practice is important."

"Practice is important."

Çeviri:Pratik önemlidir.

September 16, 2014

13 Yorum


mskaymas

practise de olmalı bence


Selcen_Ozturk

practise fiildir, o yüzden olmaz. mesela daha basit bir fiille anlatmak gerekirse "Eat is important" (yemek önemlidir) diye bir sey yoktur cunku eat de fiildir. Özne ancak bir isim ya da fiilimsi olabilir. Yani ya noun olan "practice"ya da gerund hali olan "Practising" kullanmak zorundasiniz


Tahir648830

doğru söylüyorsun


HalitEmreY

Arkadaş on seferdir aynısı geliyor Artık ezbere yapıyorsun


yavuz177525

"Practice is important."


Kenan541500

Pratik zorunludur olmasi gerekmezmi? Onemli-special degilmi?


Lalisa.manoban56

İmportant önemli anlamına da geliyor. Special özel demektir.


Bisnev99

tekrar önemlidir de olmaz mı?


ocalbusra2

Doilingo kabul etmiyor ya


Selin51115

Olum çok koaly lan bu sizi grzkalılar


sren464998

Practice kelimesinin Türkçesi +(tekrar) neden yanlış sayılıyor


nzf052

ALIŞTIRMA ÖNEMLİDİR NİYE DOĞRU KABUL EDİLMİYOR?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.