Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Practice is important."

Çeviri:Pratik önemlidir.

4 yıl önce

9 Yorum


mskaymas

practise de olmalı bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

practise fiildir, o yüzden olmaz. mesela daha basit bir fiille anlatmak gerekirse "Eat is important" (yemek önemlidir) diye bir sey yoktur cunku eat de fiildir. Özne ancak bir isim ya da fiilimsi olabilir. Yani ya noun olan "practice"ya da gerund hali olan "Practising" kullanmak zorundasiniz

4 yıl önce

ocalbusra2

Yes okey

8 ay önce

Tahir648830

doğru söylüyorsun

1 yıl önce

HalitEmreY

Arkadaş on seferdir aynısı geliyor Artık ezbere yapıyorsun

2 yıl önce

Kenan541500

Pratik zorunludur olmasi gerekmezmi? Onemli-special degilmi?

1 yıl önce

Lalisa.manoban56

İmportant önemli anlamına da geliyor. Special özel demektir.

1 yıl önce

Bisnev99

tekrar önemlidir de olmaz mı?

1 yıl önce

ocalbusra2

Doilingo kabul etmiyor ya

8 ay önce