"Bread is food."

Traducere:Pâinea este mâncare.

acum 4 ani

8 comentarii


ermurachi.

bread = paine, in propozitia data cuvantul este articulat - "painea", nu ar fi corect "the bread"? Multumesc.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când te referi în general (la pâinea ca aliment, nu la o anumită pâine pe care o ai în fața ochilor), atunci se spune fără ”the”.
Dar în română subiectul propoziției nu are voie să fie nearticulat.

acum 4 ani

pufibon

cand se foloseste "is" si cand "it is"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Atunci când propoziția are deja un subiect (”bread”) spui direct verbul ”is”, pentru că nu poți avea două subiecte.
Dacă propoziția nu are un alt subiect, folosești ”it is”, pronumele ”it” fiind subiectul ei.

acum 4 ani

SimionAndr3

Is inseamna este iar it is inseamna asta e

acum 3 ani

LariIsaRadu

Exact... :))))))))))

acum 3 ani

SHKT2

Lol

acum 3 ani

SHKT2

Ce faceti obielelor

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.