1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We support the women."

"We support the women."

Traducere:Noi sprijinim femeile.

September 16, 2014

11 comentarii


CerbuNicu

mi-a trecut prin cap varianta NOI SUPORTAM FEMEILE :)))) scuze, nu m-am putut abtine :)))


Alphamau

Da... Nu e nicio problema! :)


Dany.Love.Ls

Dece raspunsul noi ajutam femeile este considerat incorect?


codrinn_

Pentru că "Noi ajutăm femeile" se traduce "We help the women." Spor la învăţat!


AlinaMihai4

Pentru ca atunci ar fi fost we help the woman


DanielaBojan

La propoziția " We support the women": îmi spune ca " noi sprijinim femeile " e corect , iar eu am scris " noi sprijinim femeia" e incorect. De ce?


fantomitzah

Singular: ”woman” = ”femeie”.
Plural: ”women” = ”femei”.


TanaseIulia

Mie mi se pare că zice "they" nu "we".


AlexandraP503092

Dar nu stii sa citesti? U Sfat: fii mai atent la propozitiile date!


GeorgeRosc3

Nu se vede scrisul


Ghervan._.Ilinca

That's kinda adorable tho gurl°~°

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.