"We support the women."

Traducere:Noi sprijinim femeile.

acum 4 ani

8 comentarii


Dany.Love.Ls

Dece raspunsul noi ajutam femeile este considerat incorect?

acum 4 ani

codrinn_

Pentru că "Noi ajutăm femeile" se traduce "We help the women." Spor la învăţat!

acum 4 ani

AlinaMihai4

Pentru ca atunci ar fi fost we help the woman

acum 3 ani

DanielaBojan

La propoziția " We support the women": îmi spune ca " noi sprijinim femeile " e corect , iar eu am scris " noi sprijinim femeia" e incorect. De ce?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: ”woman” = ”femeie”.
Plural: ”women” = ”femei”.

acum 4 ani

TanaseIulia

Mie mi se pare că zice "they" nu "we".

acum 4 ani

AlexandraP503092

Dar nu stii sa citesti? U Sfat: fii mai atent la propozitiile date!

acum 3 ani

CerbuNicu

mi-a trecut prin cap varianta NOI SUPORTAM FEMEILE :)))) scuze, nu m-am putut abtine :)))

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.