Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Konserlerde her zaman daha fazla güvenlik vardır."

Çeviri:There is always more security at concerts.

3 yıl önce

5 Yorum


HakanAslan5

Neden are değil?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"security" tekil oldugundan

3 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

ama more onu cogul yapmaz mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sayılamadığından desek doğru olur. burada güvenliği sağlayan kişilerden değil soyut bir kavram olan güvenlikten bahsediyor. doğal olarak bunun çoğulu olmaz.

3 yıl önce

Burhan_Burak

Always, There is more security at concerts neden yanlış

1 yıl önce