"She reads."

Fordítás:Olvas.

4 éve

22 hozzászólás


1013129933

én azt írtam hogy olvas, de nem fogadta el :(

2 éve

ZsfiKaporn

Biztos elírtál 1 betüt vagy helytelenűl írtad.(H nem akkor bocsi)

2 éve

RaffaiNoel0

férre írhattad :)

2 éve

muffin231

Nekem se fogadta el

3 éve

BakoDominik

nekem el.

2 éve

kaizermate

Nekem azt nem fogadta el,hogy "O Elollvasassa”

3 éve

Dani106355

Szar aprofilod,meg kéne változtatni.

2 éve

Ferents3

Ő olvas

3 éve

Dorinavirag13

Ez lenne a hepyes igen

10 hónapja

BakkLevent

Nekem az "ő" helyett "t" betű volt de elfogadta.

2 éve

SziliA0

nm ertettem ,hogy mmit mond ,az mondta thinks

2 éve

ElNino163781

kisbetüvel miért nem jó a megoldás?

1 éve

Snukika

miért reads?

11 hónapja

LiloCica

Olyen inteligens voltam hogy ketszer beirtam azt hogy olvas

3 éve

Dani106355

GYAGYA NEM INTELIGENS!!!!

2 éve

bozsark

Nekem nem fogadta el

3 éve

BakoDominik

nekem el.

2 éve

Dani106355

Ne,hogy azt hidd,hogy INTELIGENS vagy!!!

2 éve

KemenesGolda

:-) :-)

3 éve

Oldamurr

"Ő elolvassa", vagy az "Elolvassa" miért nem helyes? Ott írja a "reads" magyarázatában.

4 éve

btib7

Mert nincs igekoto (szerintem)

4 éve

2001dori

És ha zárójellel odaírom,hogy lány,mert a "SHE"az lány!!!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.