"Speranța este mică."

Traducere:The hope is little.

September 16, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Romed25

Nu este corect 'The hope is small" ?


AlexandraA234827

Si eu am scris la fel! Si nu mi-a punctat .


Nadia315508

"the hope" in engleza este un substantiv nenumarabil,are aceeasi forma si la singular si plural.

Substantivele nenumarabile intotdeauna il folosesc pe little


matejozsef

sau the hope is small


Silvia770414

Little -putin; small-mic(a)


mihaigrigo781942

small and little ,,are not the same ,,i ask

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.