1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El nu se simțise niciodată o…

"El nu se simțise niciodată obosit până atunci."

Traducere:He had never felt tired before.

September 16, 2014

7 comentarii


catalin966935

He had never felt tired by then. nu vrea


Elisabeta406512

He had never felt tired since then.


[utilizator dezactivat]

    De ce nu merge inversat "had" si "never"? Am pus "he never had felt tired before".


fantomitzah

    Vezi aici: adverbele de frecvență se pun înainte de verbul principal (și după auxiliar, dacă există).
    Aici ”had” este verbul auxiliar, iar ”felt” este verbul principal.


Gabijugi371

    Nu se simtise niciodată obosit pana atunci înseamnă "...felt tired befor"?? E bine și cu befor și cu until?

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.