"Câini"

Traducere:Dogs

acum 4 ani

14 comentarii


MoisescuRo

Dogs - câini The dogs - câinii

acum 3 ani

Daria-Mari4

Dogs câini La plural

acum 2 ani

Teofana14

Raspunsul corect este"dogs"

acum 2 ani

Agrigoroai

Cand adaugi "the", articulezi cuvantul.

acum 2 ani

DannyDanny849846

Nr meu de tel. E0756222173 call me,please

acum 2 ani

pufico1

????????

acum 1 an

DannyDanny849846

Ok ok înțeleg sunt prea bun!??!

acum 2 ani

bianca242509

Usor

acum 1 an

luciaMolod1

Am înțeles dogs - câini the dogs câinii

acum 1 an

viorica825665

m

acum 1 an

contea1
<pre> L l l </pre>
acum 1 an

Annucuta

Dogs - caini The dogs - cainii

acum 1 an

BeatrizNao7

Nici eu nu am înțeles prima dată dar apoi mi-am dat seama cum stă treaba cu articulatul şi pluralul: Ex.: ducks=rațe the ducks=rațele

cu 10 luni în urmă

RodicaStav1

Jfwoiu

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.