"The neighborhood"

Traducere:Cartierul

September 16, 2014

17 comentarii


Denisa752

Eu stiu sigur ca neighborhood înseamnă vecinatate iar neighbor vecin!

January 21, 2015

Marina.MN

trebuia „vecinătatea” probabil

July 22, 2015

tefanN.Nec

Ar trebuii sa functioneze si ''cartierul vecin''

January 9, 2018

sorineatza

vecinatatea

April 14, 2015

sorineatza

vecinatate este cel mai corect

April 6, 2015

nickmorar

asa stiam si eu,nu mi se pare corect sa pui niste cuvinte care nu au nici un intele,cred ca raspunsul este corect,,,in vecinatate,,

April 16, 2015

escu24

vecinatatea

May 18, 2015

Zgabeatza

Eu am citit! Cei care intretin software-ul au citit la randul lor? Traducerea corecta este vecinatatea.

August 5, 2015

LaurentiuL.

imprejurimea?

September 5, 2015

julian4sales

Corect este "Vecinatatea". As dori sa nu raportezi greseli, dar am mai gasit si in urma cateva. Este recomandat sa se tina cont de mentiunile cursantilor! Thanks!

January 2, 2016

DorinRotaru

Radacina cuvantului este "neighbor"=vecin, iar cartier= district, dupa cum e si in dictionar. L-am tradus mai devreme si nu a fost nici o problema. Cine-i tampitul ala care tot amesteca traducerile si le stabileste dupa cum ii tuna mintea lui idioata?

October 15, 2017

LaurentiuL.

dar se pare ca nu merge inca vecinatatea

September 25, 2015

AndreiSerban1

Adaugati si varianta 'vecinatatea', multumesc.

October 5, 2015

valerenga

Cartierul =the town nu "the neighborhood"

March 1, 2016

FloriIonita1

cum s-ar forma pluralul daca se pasteaza traducerea de cartier?

April 20, 2016

BiancaCarm16

Cartier=neighborhood, district, ward, slum, vicinity, section

August 25, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.