1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What color is the dress?"

"What color is the dress?"

Переклад:Якого кольору це плаття?

September 16, 2014

18 коментарів


ivanna473466

Чому не правильно"Якого кольору є ця сукня?"


y0mV5

В українській мові не використовуєть ся "є",в цьому різниця нашої мови з багатьма іншими. В англійській "is" - необхідне, а в українській - може вважатися за помилку або немилозвучність. Якось так)


Ksenie2014

а хіба "Який колір цього плаття?" не можна вживати?


Woland61

В українській мові таки "сукня"


Katia_UA

"плаття" це русизм від "платье"


Olly_1052

Який колір цього плаття? = What is the color of the/this dress?


DmitryNick

"Який колір в цієї сукні" - що тут неправильного?


y0mV5

Тому що в питанні немає "в". Це все лексичні звороти і ми так розмовляємо, однак єдиний вірний за усіма правилами української мови варіант - "Якого кольору ця сукня? " . Без зайвих слів)


StephanieMeow

Чому ''Який колір сукні?'' і ні ''Який колір сукня?'' why "Який колір сукні"? and not "Який колір сукня?" I thought "сукні" means that it is plural.


y0mV5

Слово "Сукні" - це як множина, так і родовий відмінок однини слова "сукня", який відповідає на питання "кого? Что? ". Тобто: колір чого? Колір сукні (однієї). Однак, правильно це питання можна перекласти лише як:"Якого кольору ця сукня? ", тоді ніяких непорозумінь з множиною не буде)


y0mV5

Питання:"Кого? Чого?"* Вибачаюсь)


StephanieMeow

Дякую! Я забула що "сукні" може теж бути родовий відмінок і та старша фраза була дивна для мене, я ніколи не бачила такого наприкладу перед.

Мені треба практикувати моєю українською більше.


DenisUkraine

Слово《the》вживається як 《це》 , тому твою відповідь не прийняли.


Oleh.Babenko

виправте, будь-ласка, "плаття" на "сукня"


vS2n1

Вбило помилку бо написала "якого кольору ця сукня", а ніби потрібно "якого кольору це плаття". Ви серйозно?


Olly_1052

Ні, помилка у Вас була у чомусь іншому. Варіант "Якого кольору ця сукня?" існує в базі вже 6 років.


Taisiia108152

"Якого кольору ця сукня?" Ця відповідь теж має бути правильною.


Olly_1052

Така відповідь приймається вже багато років.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.