1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Our child is different."

"Our child is different."

Çeviri:Bizim çocuğumuz farklıdır.

September 16, 2014

29 Yorum


elizza5858

are değilde neden is ?


ferdi48130

Bizim cocuk tekil bizim cocuklarımız coğul burada dikkat edilmesi gereken bizim değil cocuktur. Özne tekilmi çoğulmu anlamak önemli bahsedilen kişi veya kişileri bulmak lazım yani benim cocuklarım coğuldur benden değil cocuklardan bahsediyor. Bizim cocugumuz tekildir cünkü bizden değil cocuklardan bahsediyor. Çocukların annesi tekildir bahsedilen annedir..........gibi.


MustafaDog834871

Child diyor sadece he=is


HlyaAkbulu2

Çünkü çocuğumuz tekildir


EliflknurD1

Bazı kelimelere çoğul eki olarak "s" takısı gelir örneğin "girls" kelimesi "girl" kelimesinin çoğul eki getirilmiş halidir. Fakat bazı kelimelerin çoğulu "s" takısı getirilmeden yapılır. Örneğin "women" kelimesi "woman" , "men" kelimesi "man" , "children" kelimesi "child" kelimelerinin çoğul eki almış halleridir. "Are" eki de çoğullara getirilmesi gerektiği için "child" kelimesinin sonuna "are" yerine "is" getirilir.


Qadir50448

Are çoğluk ama.Yoksa yanlış biliyorum?


ofbeofbeoffff

Cunku cokul tekil bi isimdir


Qadir50448

Diffrent farlımıdı ya atdım doğru çıktı.


cakbibesslik

Our yerine We yazsak olmaz, peki neden?


Viforvendetta

hayır.
we = biz
our = bizim


BerkanAkyl

We yazarsan biz çocuğumuz farklı olur devrik bir cümle olur yani


rmznelal

Klişe her yerde klişe


veli617389

Bizim çocuk değişik dedim kabul etti ya la .))


Ha_Re_G

Sıradışı yazdım kabul etmedi :(


akkkhann

Our child is a special snowflake de denir


Ali841705

"Bizim çocuk gibi farklı" bence doğru ama kabul etmedi


erkan357923

Bizim çocuk farklı


zeynepkapl546595

Ayyy bizimkilerdennde hep ozel okul istedi de biz gondermedik.


HuseyinAvn5

Bizim cocuk farklidir yanitini neden yalnis kabul ediyor


idristemel47

Bizim çocuk farlı,neden kabul etmiyorsunuz!?


lkKara5

ana ekranda farklı yazıyor


sevintu

dogru cevap verdim kabul etmedi


Smokietr

bizim çocuklar farklı cevabını kabul etmedi. Bu dır eki nerden geliyor ?


BerkayPehlivan

Çünkü "child" tekil, "children" çoğul.


HlyaAkbulu2

Arkadaşlar oyunun hilesini buldum cümledeki kelimelerin altında bir sürü nokta var tıklayın kelime türkçeyse ingilizce anlami cikar kelime ingilizceyse türkce anlami cikar


ensarkarayell

Oyun değil zaten amaç dil öğrenmek. Ve ilk 5 taç da zaten öğrenim aşamaları kendini test etmek için değil. 5 tacı bitirdikten sonraki egzersizde kendini deneyebilirsin


esmacagla

Ben tercümesini aynı sekilde yaptim ama yanlış dedi 'çocuk farklıdır' diye tercume etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.