Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Doar o clipă, el vorbește."

Traducere:Just a moment, he is speaking.

0
acum 3 ani

4 comentarii


bortanradu

Pentru mine "he speaks" e gresit. In cazuri particulare ca acesta, se foloseste "be + -ing" pentru ca e o situatie particulara. Cand spun "i eat meat" nu inseamna ca mananc carne (scuze pentru cacofonii) in momentul asta, ci ca mananc carne in general, deci sunt carnivor. Pentru a spune ca mananc carne in momentul in care se vorbeste, se foloseste "be+ -ing". De exemplu "i am eating meat.".

1
Răspundeacum 3 ani

drazvan91

De ce nu merge și "Only a bit, he is talking" ?

0
Răspundeacum 2 ani

RenataDian1

Sau just a second....

0
Răspundeacum 1 an

OlteanAlex5

Eu as adauga si varianta cu "Just a second"

0
Răspundecu 4 luni în urmă