"They stayed at home because it rained."

Traducere:Ei au stat acasă pentru că a plouat.

September 17, 2014

17 comentarii


jovanna_style

Ploua nu e tot la trecut, de ce nu poate fi aplicat?

February 16, 2015

SabinaDobrin

Ei au stat acasa pentru ca ploua ?

September 17, 2014

SorinLungan

Asa am scris si eu. Cred ca nu este gresit. Depinde cum pui accentul.

November 8, 2014

Mihai_Mi

it rained = a plouat

September 18, 2014

duduleata

Pai se crede ca e "plouã" in loc de ploua

April 5, 2015

MadalinIonel

Ei au stat acasă din cauză că a plouat

March 19, 2018

eeugen

Acasă=in casă, în această propoziție

July 17, 2015

ionradoi1

au stat acasa pentru ca ploua suna mult mai romaneste

February 17, 2016

AnaDeku2004

De ce nu merge si " Ei au stat acasa pentru ca ploua"?

December 17, 2017

Drumetu

"din cauza ca" in loc de "pentru ca" e mai corect gramatical romaneste pt ca e un lucru negativ. Din cauza-negativ, pentru - pozitiv

September 17, 2018

eeugen

De ce nu mi-a acceptat ''acasă''?

July 17, 2015

Johnny-UAE

"They stayed at home because it rained. " Traducere: Ei au stat acasă pentru că a plouat.

"Ai folosit cuvântul greșit." Au stat acasă pentru că a plouat.

Nu inteleg de ce este diferit in doua parti?

May 31, 2017

lucian661980

Nu e normal sa corectezi ”pentru că ” cind de fapt e vorba de ”din cauza”. OK , multumesc :) Inteleg ca sunt voluntari dar totusi limba romana nu e chiar o enigmă.

May 1, 2019

Minodora14

de ce obligatoriu să punem "pentru"

January 3, 2018

CazacuAura

Nu vezi sa citesti

February 3, 2018

DucuStef

Am dat acelasi raspuns

June 27, 2018

BuniMarian

pentru ca,din cauza ca -CAUZALITATE

June 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.