1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The newspaper"

"The newspaper"

Traducere:Ziarul

September 17, 2014

30 de comentarii


marialongato0

parerea mea este ca nu conteaza daca scriem cu sau fara majuscule. cu sau fara caciulita de la a sau de la s sau t sau i


AndraAndre9

Doamne ..eu nu zic niciodata corect sau ce ....chiar am sps corect si tot imi spunea ca e incorect


Marius589928

Nu te cred,serios!?


Denisa192331

Cuvantul este ka plural si apare a singulae


raluca918428

,,the''ma cam duce de pe locx chiar sunt confuza


jjsnhd

Si eu zic la fel


Andreea559478

Ajutor nu mă pricep


Lore367216

Desi ii scriu corect la traducere din engleza in romana zice ca nu e corect.


DenisaGolo3

Newspaper(fara the in fata) =ziar The newspaper(cu the in fata) =ziarul Se adauga in functie de gen la sfarsitul cuvantului in romana. Masculin sau feminin


Crisstian14

Deci cand este "The,, in spate urmatorul cuvant este la plural??


DeathXD

The este articol hotarat. The girls -feteLE


RaduAlex3

De ce cand trebuie sa ascult vocal dau raspunsul corect in ceea ce este pronunțat si imi spune ca a aparut o eroare si raspunsul nu e corect, dar nici nu pot trece mai departe asa.


Nasteona1

Eu am primit numai bravo ,si nu inteleg de ce am făcut si greseli


Daniela450803

Nu imi acceptă pronunția. Are ceva microfonul cand vreau sa pronunt eu


BTS684051

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.