"Summer is over."

الترجمة:الصيف انتهى.

September 17, 2014

33 تعليقًا


alghond

الصيف انقضى


D2LU3

ليش ما استخدمنا finish


Mustafa_Raad

انتهى الصيف ..الفعل قبل الاسم ..لا يجوز تقديم الاسم على الفعل


Jz853

شنو يعني over


MeMe506

كثير معاني وهنا جات انتهى


5sTP4

معناته انتهى


IbrahemShu

معناتها انتهى


IbrahemShu

كتبت الصيف انتهى كتبلي اجابة صحيحة اخرى الصيف انتهى


YamenHaidar

لماذا انتهاء الصيف غلط ؟


Abdelsalam366976

انتهاء تعتبر مصدر وليست فعل ماض


AlamirAShi

Over ماذا تعني ازي تيجي في جملتين مختلفتين انها تمطر علينا it rains over us والصيف انقضي summer is over ازاي بقا ف جملتين مختلفتين جمله تعني انه مازال والتانيه تعني انه انتهي


manalahmedmOsa

ايوا فعلا ازاي


Moony_695

زي جيم اوفر انتهت اللعبه عشان كذا ماحطينا فنش


Nf1t4

الصيف قد انقضى


D6SK

انا كتبت انتهى فصل الصيف قال غلط


PZtI4

Summer is over


Rasha563223

Over الكلمه الصحيحه


djalel641292

Summer is over راح الصيف او انتهى


yassin302137

Ramadan is coming soon we are ready for Ramadan and you


Rahma_abaza

لسه وربنا ماانتهاش


SerxabonKu

The Summer is over الصيف أنتهى


MosabAhmad3

And winter is over


Jotaro60391

لا قدر الله


Kendayaser1

كتبتها صح ليش تحسبوها غلط


khadija202100

لماذا انتهى فصل الصيف غير صحيحة؟


e9GM7

الي عايز اي مساعدة هذا رقمي 81427316

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.