"Summerisover."

الترجمة:الصيف انتهى.

منذ 4 سنوات

23 تعليقًا


alghond

الصيف انقضى

منذ 4 سنوات

Mustafa_Raad

انتهى الصيف ..الفعل قبل الاسم ..لا يجوز تقديم الاسم على الفعل

منذ 3 سنوات

Jz853

شنو يعني over

منذ سنة واحدة

5sTP4

معناته انتهى

منذ أسبوعين

D2LU3

ليش ما استخدمنا finish

منذ سنة واحدة

yamenHaidar

لماذا انتهاء الصيف غلط ؟

منذ 3 سنوات

Abdelsalam366976

انتهاء تعتبر مصدر وليست فعل ماض

منذ 3 سنوات

AlamirAShi

Over ماذا تعني ازي تيجي في جملتين مختلفتين انها تمطر علينا it rains over us والصيف انقضي summer is over ازاي بقا ف جملتين مختلفتين جمله تعني انه مازال والتانيه تعني انه انتهي

منذ 3 سنوات

manalahmedmOsa

ايوا فعلا ازاي

منذ سنتين

Moony_695

زي جيم اوفر انتهت اللعبه عشان كذا ماحطينا فنش

منذ 3 سنوات

FatimeMard

.

منذ سنتين

Nf1t4

الصيف قد انقضى

منذ سنتين

D6SK

انا كتبت انتهى فصل الصيف قال غلط

منذ سنة واحدة

JoudyalMu
منذ سنة واحدة

PZtI4

Summer is over

منذ سنة واحدة

Rasha563223

Over الكلمه الصحيحه

منذ سنة واحدة

djalel641292

Summer is over راح الصيف او انتهى

منذ سنة واحدة

shmo7ammd

Summer is over

منذ سنة واحدة

Rosered289159

Summer has gone.

منذ سنة واحدة

yassin302137

Ramadan is coming soon we are ready for Ramadan and you

منذ 8 أشهر

Batoul429828

Hi

منذ 6 أشهر

Rahma_abaza

لسه وربنا ماانتهاش

منذ 3 أشهر

SerxabonKu

The Summer is over الصيف أنتهى

منذ شهرين
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.