A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Those are no good conditions."

Fordítás:Azok nem jó feltételek.

3 éve

7 hozzászólás


Rena60

és a körülményeknek is jónak kellene lenni!

3 éve

GergelyMol1

Kondíciók vajon miért nem jó?

3 éve

TiborG.

pár kérdéssel ezelőtt állapotoknak fordította most feltételeknek..

3 éve

Ancsa892757

Gondolom azért, hogy mindkét jelentését megtanuljuk......

2 éve

orhidea13

Nekem az állapotokra már rosszat ír

1 éve

abraxas0

Attól még el kellene fogadni, ha helyes.

6 hónapja

KovcsJzsef15

A "kondiciók" és "állapotok" ugyanazt jelentik, de nem fogadja el....

11 hónapja