Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Și cu toate astea azi nu este atât de cald."

Traducere:And yet today it is not that hot.

acum 3 ani

3 comentarii


UrsulMag
UrsulMag

Salut! Nu prea inteleg eu bine chestia cu ''it is'' si doar is'', stiu ca la inceput de propozitie trebuie pus It is , dar pe la mijloc nu stiam . Multumesc!

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu are nicio legătură cu locul în propoziție. Contează dacă există deja un subiect în propoziție și trebuie să folosești doar verbul ”is” (pentru că nu poți avea două subiecte pentru o propoziție), sau dacă nu există și atunci trebuie să pui ca subiect pronumele ”it” și apoi verbul ”is”.

Când te referi la vreme, nu o persoană face acțiunea, deci te exprimi impersonal (nu poți folosi un alt pronume sau substantiv pentru subiect):
- ”it is [cold/hot]” = ”este [frig/cald]”
- ”it is [raining/snowing]” = ”[plouă/ninge]”

acum 3 ani

mircea.com

de ce, that si nu so ?

acum 2 săptămâni