"Și cu toate astea azi nu este atât de cald."

Traducere:And yet today it is not that hot.

acum 4 ani

5 comentarii


mircea.com

de ce, that si nu so ?

cu 4 luni în urmă

UrsulMag
UrsulMag

Salut! Nu prea inteleg eu bine chestia cu ''it is'' si doar is'', stiu ca la inceput de propozitie trebuie pus It is , dar pe la mijloc nu stiam . Multumesc!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu are nicio legătură cu locul în propoziție. Contează dacă există deja un subiect în propoziție și trebuie să folosești doar verbul ”is” (pentru că nu poți avea două subiecte pentru o propoziție), sau dacă nu există și atunci trebuie să pui ca subiect pronumele ”it” și apoi verbul ”is”.

Când te referi la vreme, nu o persoană face acțiunea, deci te exprimi impersonal (nu poți folosi un alt pronume sau substantiv pentru subiect):
- ”it is [cold/hot]” = ”este [frig/cald]”
- ”it is [raining/snowing]” = ”[plouă/ninge]”

acum 4 ani

Silviu2002

Yet, poate fi pus si la inceput si la sfarsit.

cu 3 luni în urmă

Cotoarba

And yet, înseamnă: și totuși sau cu toate astea, deci este ok

acum 2 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.