"Women and girls"

Vertaling:Vrouwen en meisjes

4 jaar gelden

7 opmerkingen


niels102883

waarom geen womens

10 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het meervoud van woman, women is

10 maanden geleden

LinssenTimo

hij zegt women en dat betekent vrouw en womens toch vrouwen

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

De enkelvoudsvorm van "vrouw" is woman, niet women. De meervoudsvorm —vrouwen— is echter women.

3 jaar gelden

annajacobs12345

Yup, Women betekent vrouwen en woman vrouw

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.