Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We are her children."

Traducere:Noi suntem copiii ei.

0
acum 3 ani

5 comentarii


AnaJelea

De exemplu la verbul to have avem doua variante ex: I have a ball. Sau: He has a new book. Si in romana avem mult mai multe eu am, tu ai el are voi aveti noi avem ei au. Adica 5 variante . Ce concluzie putem trage de aici ca engleza e o limba usoara. Imaginati-va pentrun englez ce vrea sa invete romana ce greu ii este. Asa ca nu va plangeti ca engleza e o limba grea ca noi avem una si mai grea.

2
Răspundeacum 2 ani

SorinelHonest

Am scris "Noi suntem copii ei",am inteles ca mai trebuia un "i",dar asta nu inseamna ca nu am stiut si este gresit.

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Chiar dacă diferă o singură literă, ți-a respins răspunsul pentru că ai folosit un cuvânt existent, altul decât cel care trebuia. Dacă obțineai un cuvânt fără sens, ți-ar fi considerat greșeală de tipar și doar te atenționa, dar îți accepta răspunsul.

1
Răspunde1acum 3 ani

AmiraCheri1

Toti aveti dreptate

0
Răspundeacum 2 ani

valeria942521

Mersi

0
Răspundecu 6 luni în urmă