"Weareherchildren."

Traducere:Noi suntem copiii ei.

acum 4 ani

6 comentarii


AnaJelea

De exemplu la verbul to have avem doua variante ex: I have a ball. Sau: He has a new book. Si in romana avem mult mai multe eu am, tu ai el are voi aveti noi avem ei au. Adica 5 variante . Ce concluzie putem trage de aici ca engleza e o limba usoara. Imaginati-va pentrun englez ce vrea sa invete romana ce greu ii este. Asa ca nu va plangeti ca engleza e o limba grea ca noi avem una si mai grea.

acum 3 ani

RaduBradeanu

grea sau nu, engleza e ilogică total șigreu de învățat pt. cineva care gândește , trebuie să înveți ca papagalul fraze întregi așa cum sunt. Esingura limbă în care amestecul de cuvinte sinonime și omonime în același timp este uriaș fără nici o noimă.

cu 2 luni în urmă

SorinelHonest

Am scris "Noi suntem copii ei",am inteles ca mai trebuia un "i",dar asta nu inseamna ca nu am stiut si este gresit.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Chiar dacă diferă o singură literă, ți-a respins răspunsul pentru că ai folosit un cuvânt existent, altul decât cel care trebuia. Dacă obțineai un cuvânt fără sens, ți-ar fi considerat greșeală de tipar și doar te atenționa, dar îți accepta răspunsul.

acum 4 ani

AmiraCheri1

Toti aveti dreptate

acum 2 ani

valeria942521

Mersi

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.