Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Please use a plate."

Μετάφραση:Παρακαλώ χρησιμοποίησε ένα πιάτο.

πριν από 4 χρόνια

8 σχόλια


starbuck32123
starbuck32123

We weren't taught the commanding conjugation yet

πριν από 4 χρόνια

wchargin
wchargin

For English speakers, true. But this is a reverse course, and the imperative mood in English conjugates identically to the indicative mood, so learners of English should have no trouble picking it up. This is one of the difficulties of doing the reverse course.

πριν από 3 χρόνια

Theofano

χρησιμοποιησε ειναι αοριστος και οχι ενεστωτας

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Εδώ είναι προστακτική (επειδή του "παρακαλώ").

πριν από 3 χρόνια

Evelin203999

Theofano Georgiou ειναι χρησιμοποιηστε

πριν από 1 χρόνο

aris241517

Μου εγραψε ενα πιάτο στην ελλαδα το λεμε και στα δυο

πριν από 10 μήνες

Eleanna473768

Evelin and Theofano is "χρησιμοποίησε"

πριν από 9 μήνες

UWvy8

Ενω το είπα σωστά, μου έβγαλε κόκκινο. Γιατί; φταίει η προφορά μου;

πριν από 6 ημέρες