1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "See you on Monday."

"See you on Monday."

Çeviri:Pazartesi görüşürüz.

September 17, 2014

10 Yorum


EserUyank

Aynı soruların defalarca sorulması çok can sıkıcı.

January 14, 2018

DuyguTavan

devrik cümle kabul değil mi

April 27, 2015

Orhan633

Neden on monday, on un kattığı anlam şart mı ?

July 8, 2015

abcinkir

Gunlerden once on kullanmak zorundasin:)

August 2, 2015

batu478609

Sadece gunlerde mi "on" kullanıyoruz

September 17, 2016

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

December 30, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    seni pazartesi görürüm anlamı çıkmaz mı

    July 7, 2017

BURAKKOPMA

    pazartesinin p küçük olduğu için kabul etmedi düzeltir misiniz?

    March 1, 2018

elmasolak

    zeynep sevd onun neresi doğruki

    March 24, 2018

Aysun640034

    Gorusuruz pazartesi yazdim kabul etmedi yerlerinin onemi var ama bunda anlamlar ayni

    August 2, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.