1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "See you on Monday."

"See you on Monday."

Çeviri:Pazartesi görüşürüz.

September 17, 2014

10 Yorum


EserUyank

Aynı soruların defalarca sorulması çok can sıkıcı.


Orhan633

Neden on monday, on un kattığı anlam şart mı ?


abcinkir

Gunlerden once on kullanmak zorundasin:)


DuyguTavan

devrik cümle kabul değil mi


batu478609

Sadece gunlerde mi "on" kullanıyoruz


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


[aktif olmayan kullanıcı]

    seni pazartesi görürüm anlamı çıkmaz mı


BURAKKOPMA

    pazartesinin p küçük olduğu için kabul etmedi düzeltir misiniz?


elmasolak

    zeynep sevd onun neresi doğruki


Aysun640034

    Gorusuruz pazartesi yazdim kabul etmedi yerlerinin onemi var ama bunda anlamlar ayni

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.