"Children are born each day."

Μετάφραση:Παιδιά γεννιούνται κάθε μέρα.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


Konstantin716578

Αυτή η πρόταση δεν είναι στον αόριστο

πριν από 2 μήνες

9yFS10

γεννιούνται δεν είναι στον αόριστο

πριν από 2 εβδομάδες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Σωστά, διότι και το Αγγλικό ρήμα “are born” δεν είναι στον αόριστο, αλλά στον ενεστώτα. Μη σας μπερδεύει το «born», αυτό είναι παθητική μετοχή. Το ρήμα που κλίνεται και από το οποίο συμπεραίνεται ο χρόνος είναι το «are», που αποτελεί ενεστωτική μορφή του ρήματος “to be”.

Σκεφτείται ότι ακριβέστερα στα Ελληνικά θα λέγαμε «είμαι γεννημένος», το οποίο είναι ενεστώτας (είμαι) + παθητική μετοχή (γεννημένος).

Για να ήταν αόριστος, θα έπρεπε να ήταν «Children were born» (=Παιδιά γεννήθηκαν)

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.