"Children are born each day."

Μετάφραση:Παιδιά γεννιούνται κάθε μέρα.

September 17, 2014

3 σχόλια


9yFS10

γεννιούνται δεν είναι στον αόριστο

September 30, 2018

MarsTheSoap

Σωστά, διότι και το Αγγλικό ρήμα “are born” δεν είναι στον αόριστο, αλλά στον ενεστώτα. Μη σας μπερδεύει το «born», αυτό είναι παθητική μετοχή. Το ρήμα που κλίνεται και από το οποίο συμπεραίνεται ο χρόνος είναι το «are», που αποτελεί ενεστωτική μορφή του ρήματος “to be”.

Σκεφτείτε ότι ακριβέστερα στα Ελληνικά θα λέγαμε «είμαι γεννημένος», το οποίο είναι ενεστώτας (είμαι) + παθητική μετοχή (γεννημένος).

Για να ήταν αόριστος, θα έπρεπε να ήταν «Children were born» (=Παιδιά γεννήθηκαν)

October 1, 2018

9yFS10

Εδώ όμως μαθαίνουμε τον Αόριστο.

January 17, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.