"Heeatsasandwich."

Fordítás:Eszik egy szendvicset.

4 éve

11 hozzászólás


SndorFeren3

O eszik egy szendvicset. Miert nem jo?

6 hónapja

Emeskete

Én is odaírtam hogy Ő és nem tetszett neki...

5 hónapja

zsoto98

Azt a rohadt a betűt nem mondta

4 éve

Enik241804

Milyen betut?

3 éve

Dorina20214

Nem tudom

2 éve

AnitaMarsa

Mondom, de nem erzekeli.

1 éve

majkittike

Miért nem jó????? A többiek is ezt mondják!!!!!!

4 hónapja

vaKeresztr

He = ő

4 hónapja

matild70
matild70

Szerintem is ha He eats=Ő eszik

4 hónapja

Zoli562894

Pedig jó kéne legyen az is hogy Ő eszik egy szendvicset mert a He az azt jelenti "Ő"!

4 hónapja

krezso

Korábban beküldtem az "Ő eszik egy szendvicset" javaslatot, és ma kaptam egy visszajelzést, hogy elfogadták. :)

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.