A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"That is not what I want."

Fordítás:Ez nem az, amit akarok.

3 éve

11 hozzászólás


kagi46

Nem az amit akarok... szerintem így is pontos

3 éve

quartzhun

Így igaz és el is fogadja! :)

3 éve

GbornSzab

Miért kell mindig összecserélni az " ezt-azt"?

3 éve

SmuelSoma

Aki összeállította az anyagot, az nincs tisztában azzal, hogy a "that" jelentése, kizárólag "azt" jelent. Nem pedig "ezt". Utána lehet nézni a szótárakban.

9 hónapja

barracuda15

"Nem akarom azt"és a "Nem azt akarom"között mi a különbség?

2 éve

armiba

Helyesen: "Az nem az, amit akarok"

2 éve

Tamas51

" Az nem az " képzavar.

1 éve

MarkDnielE
MarkDnielE

Ez az amitt nem akarok

1 éve

Lincolnbrahm

teljesen úgy hallottam: that is not relevant...

9 hónapja

ZsoltMolna1

elsőre én is ezt hallom mindig, hihetetlen rossz a kiejtés ennél a mondatnál..

8 hónapja

GerleiIstv

Miért nem "this" ?

6 hónapja