A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hozzá fogok szokni."

Fordítás:I will get used to it.

0
3 éve

6 hozzászólás


zsalica

ezt valaki elmagyarázná nekem? nem értem. a get used to it azt jelenti, hogy hozzászokni?

0
Válasz3 éve

budai.doc

A "to be/get used to+ige+ing" kifejezés, és jelentése hozzászokik valamihez. Az ige+ing (Gerund) helyett állhat névmás.

10
Válasz3 éve

zsalica

köszönöm

0
Válasz3 éve

ImreIhring

És itt hol van az ige+ing ?

0
Válasz2 éve

budai.doc

Itt nincs, hanem névmás (it) áll helyette.

3
Válasz2 éve

IstvanMaro

I will get accustomed vajh miért nem jó?

0
Válasz4 hónapja