"Hozzá fogok szokni."

Fordítás:I will get used to it.

4 éve

6 hozzászólás


zsalica

ezt valaki elmagyarázná nekem? nem értem. a get used to it azt jelenti, hogy hozzászokni?

4 éve

budai.doc

A "to be/get used to+ige+ing" kifejezés, és jelentése hozzászokik valamihez. Az ige+ing (Gerund) helyett állhat névmás.

4 éve

zsalica

köszönöm

4 éve

ImreIhring

És itt hol van az ige+ing ?

2 éve

budai.doc

Itt nincs, hanem névmás (it) áll helyette.

2 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

I will get accustomed vajh miért nem jó?

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.