Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben mutfaktan bir gürültü duydum."

Çeviri:I heard a noise in the kitchen.

4 yıl önce

8 Yorum


cevatim

Mutfakta demeniz gerekirken mutfaktan diyorsunuz cevabinizda. Bu durumda from gibi bir sey oluyor.

4 yıl önce

ErKutsal

"I did hear a noise from the kitchen " olabilir = mutfaktan

3 yıl önce

bilgekaganylmz

I hear= Duyarım

I heard= Duydum

I did hear= ××××HATALI××××

I did heard= ××××HATALI××××

1 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"I did hear a noise from the kitchen " sert bir cevap.

Mesela: John: "I heard a noise from the kitchen." Tom: "No, you imagined it." John: "I did hear a noise from the kitchen "

3 yıl önce

GokhanErim

Can i say ?? I did hear a noise in the kitchen

3 yıl önce

Fatma478692

Yes but it can be a little rude

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Neden "i did heard... " dediğimizde daha sert kaba oluyor da "i heard... " dediğimizde daha normal ve kibar. Anlamsal açıdan farkı anlayamadım.

1 yıl önce

mcanyurttas

In the=de,da,te,ta from the=dan,den,ten,tan değil midir ?Buna göre in the daha uygun görünmüyor mu ? I heard a noise in the kitchen.Mutfakta bir ses duydum. I heard a noise from the kitchen.Mutfaktan bir ses duydum. From değilse neden değil ?Kullanırsak konuşurken anlam bozulur mu ?

1 yıl önce