Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The boys' dogs"

Traducere:Câinii băieților

acum 4 ani

2 comentarii


MstNab

În soluția oferită ca și răspuns, apare ca și cum ar fi articulat substantivul câini, dar în exercițiu se vede articulat doar subst. băieți ! Aș fi fost mai lămurit dacă exercițiul avea vreo notă explicativă, mai ales pentru că eu sunt un începător, și nu e normal să o iau pe ghicite!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ce tip de întrebare era (trebuia să traduci în română?) și care a fost răspunsul tău exact?

Din câte înțeleg nelămurirea ta e legată doar de propoziția în română (nu și cea în engleză)?
În română, când e vorba de posesie, substantivul care reprezintă obiectul aflat în posesie (aici ”câinii”) este mereu articulat hotărât, iar substantivul sau pronumele care reprezintă posesorul are forma potrivită cazului genitiv.
Deci nu ar fi corect ”[câine/câini] băieților, ci [câinele/câinii] băieților”.

Tot ce aveți de făcut e să înțelegeți cum se folosește posesia în engleză și câți posesori și câte obiecte posedate apar (pentru detalii, citiți discuția de aici) și ce înseamnă fiecare, apoi se presupune că știți să formulați corect propoziția în limba maternă, deci nu pe ghicite.

acum 4 ani