"The phrase is wrong."

الترجمة:العبارة خاطئة.

September 18, 2014

7 تعليقات


AreegSalem

في فرق بين جملة و عبارة . الجملة معناها sentence و بتبقي كاملة المعني و بتحتوي علي فعل / فاعل /مفعول . العبارة معناها Phrase و غالبا معاناه ناقص لو جت لوحدها .

September 27, 2015

Raneem992

الجملة خاطئة نفس معنى العبارة خاطئة

September 18, 2014

IbrahimEldeahy

الجمله او العباره ما الفارق

February 5, 2015

Khaled_Elshafey

لماذا تعتبر الجملة خاطئة ؟؟

August 18, 2015

inneedofallah

الجملة خاطئة

October 26, 2015

Fatma703030

the phrase is wrong. the phrase is wrong.

العبارة خاطئة.

October 2, 2016

Sama853151

Arreg thank you for explane

August 9, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.