Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Twój pies jest tam."

Tłumaczenie:Your dog is there.

3 lata temu

6 komentarzy


Olciax25

There to jest chyba tu?

1 rok temu

Karol880818

Here - tu, there - tam

7 miesięcy temu

Zuza930200

Nie moze byc that?

1 rok temu

Karol880818

"That" znaczy "tamto" (oddalone coś) i nie określa miejsca.

7 miesięcy temu

Karlik96

Wbijać do mojego kanału, nazywa sie karlik videos, ale zmieniłem nazwe na karlik 96

1 rok temu

IG-88r
IG-88r

Why dog is pronounced like d-o-g here?

7 miesięcy temu