Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Uyurum."

Çeviri:I sleep.

0
3 yıl önce

19 Yorum


yagmurceylan

neden sleep olmuyo

4
Cevap ver3 yıl önce

serdarhj

Uyur demiyo uyurum diyo

2
Cevap ver3 yıl önce

SirinKeles

Ewwt

0
Cevap ver9 ay önce

sezer139

I'm sleep neden olmuyo

0
Cevap ver3 yıl önce

Elif59647

Çünkü geniş zamanda To Be kullanılmaz

6
Cevap ver2 yıl önce

KbRaa50

am "im" anlamı verdigi icin I ben , I'm benim demek

1
Cevap ver3 yıl önce

Elif59647

Ayrıca my benim demek

1
Cevap ver2 yıl önce

05313204642

Kübra yazızıyorsun amaherşey yanlış galiba

0
Cevap ver2 yıl önce

schenol

I am dedikten sonra -ing eklenerek şimdiki zamana geçmiş oluyorsun. I am sleeping.

0
Cevap ver3 yıl önce

CengizhanB6

Önden gidiyorsun bayım, dile baya hakimsin belli. Biz hala this is a book

4
Cevap ver3 yıl önce

DilberKemi

Ya zaten hep cümlenin başını büyük harfle yazarak kopya veriyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

ErceCanesi

Uyur ile uyuyorum derken ingilizce olan kelime takı alırmı acaba ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Tark881008

I want sleep neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

eymir3

Sadece genis zamanda he she it s alir gecmis zamanda d ed ied bazilari duzensin olnlar farkli simdikizaman ing alir gelecek going to ve will

0
Cevap ver2 yıl önce

BEYZAKO6

I sleeps neden olmuyo

0
Cevap ver1 yıl önce

baris12596

Arkadaslar am is are genis zaman oldjgundanmi eklenmiyor ?

0
Cevap ver1 yıl önce

kubra_queen

Konu "-ing" =_=

0
Cevap ver1 yıl önce

MehmetAliG284877

Olum yanlisikla basmayi unuttum mq

0
Cevap ver11 ay önce

SirinKeles

Nede n sleep

0
Cevap ver9 ay önce