"Hangi yönden?"

Çeviri:From which direction?

4 yıl önce

6 Yorum


esinpein0

<Which is from direction > neden olmaz

2 yıl önce

Bilgi623350

Ben de bu soruya katılıyorum.. neden ?

2 ay önce

Oguzhanrico
Oguzhanrico

"From which way?" neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

Busra4835

Way daha çok yol anlamında kullanılıyor sanırım

3 yıl önce

cagribuyukdeveci

Yön=direction

3 yıl önce

Lancervirtue

Bunun cümle yapisi, which from direction , neden olmuyor?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.