"Abook"

Переклад:Книга

4 роки тому

11 коментарів


t0rika

книга і книжка - синоніми. Візьміть до уваги

4 роки тому

anmorgul
anmorgul

Чому на картинці book без артикля? І при перекладі з української артикль "а" перед book програма сприйняла як помилку?

3 роки тому

MisterUH

Так давайте покращувати додаток. Тисніть Звіт про помилку і пишіть Моя відповідь правильна. Модератори перевірять та виправлять переклад.

3 роки тому

Som4uk

напевне через те, що це "бета" версія

3 роки тому

t_Tasya_a

Всмислі??

11 місяців тому

g3aH5

Книга навчить як на світі жить

1 рік тому

xGap7

Чому так погано і нечітко чути

1 рік тому

8A0C3

Bcc

11 місяців тому

Olena432134
10 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.