"A book"

Переклад:Книга

September 18, 2014

11 коментарів


t0rika

книга і книжка - синоніми. Візьміть до уваги


anmorgul

Чому на картинці book без артикля? І при перекладі з української артикль "а" перед book програма сприйняла як помилку?


MisterUH

Так давайте покращувати додаток. Тисніть Звіт про помилку і пишіть Моя відповідь правильна. Модератори перевірять та виправлять переклад.


Som4uk

напевне через те, що це "бета" версія


g3aH5

Книга навчить як на світі жить


xGap7

Чому так погано і нечітко чути

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.