Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I want to have a television."

Tłumaczenie:Chcę mieć telewizor.

4 lata temu

6 komentarzy


quarhodron

Dlaczego television jest rzeczownikiem policzalnym ?

3 lata temu

KrzysztofB232414

zdanie I want have a television było by także poprawne ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie. Czasownik want wymaga jednej z dwóch konstrukcji:
want + rzeczownik (something), np. I want a dog=Chcę psa
want + czasownik w bezokoliczniku (to do something), np. I want to have a dog=Chcę mieć psa

4 lata temu

KrzysztofB232414

Dziękuje i przepraszam za spam :)

4 lata temu

Przemek_Szymik

To nie jest spam. Komentarze są po to właśnie, by zadawać pytania. Zgłaszanie błędów w komentarzach – to jest spam. :-)

3 lata temu

pawelllek

Spam to reklama w komentarzach

1 rok temu