"The bit"

Traducere:Partea

September 18, 2014

19 comentarii

Sortat după prima postare

SorinelHonest

Am o nelamurire si va rog sa imi raspundeti: "The bit" ,in acest exercitiu inseamna "Partea",dar cand este scris "Partea" si trebuie sa traduci nu mai merge "The bit",il arata ca este gresit dar este valabil "The part", atunci care sunt traducerile cele mai bune?... Chestiile astea te zapacesc de nu mai stii ce sa raspunzi!...

February 24, 2015

GabrielaPa754648

Puteam sa jur ca zice "the bed"


Stefy2006

"Bed"înseamnă"pat",deci ar fi fost"patul".


DaMenf

Poate a ascultat. Nu zice ca nu stia ce inseamna " bed ".


MariusVasi2

DaNiieLa , baga la cap ! BIT( ca substantiv)=o cantitate mica(bucatica,farama,putin,un pic) sau un interval scurt de timp." I am a bit tired"=sunt putin obosit."Bit by bit"= putin cate putin."A bit of..."=un pic de...Articolul hotarat "the"nu schimba intelesul cuvantului ci il individualizeaza.In exemplul dat,traducerea cu"particica"ar fi mers.


RaduRoua

De ce este greşit să traduci - bucăţica? Pentru că the bit înseamnă a small piece, nu a piece sau a large piece.


a.d4n1el

si ca sa mai comentam putin/a bit....pana la urma e un program gratuit, ce sa mai pretindem- fiica-mea de noua ani cel putin s-a saturat de viitorul anterior: eu voi fi murit, animalele vor fi murit, mai urmeaza mama va fi murit....de parca s-ar fi terminat verbele. Ce frumos suna "eu voi fi cules florile" ;) ...ati luat-o rau pe aratura...


MariusVasi2

"a bit of...".=un pic/strop/farama /bucatica/particica de....Traducerea este indiscutabil gresita.


sorineatza

pe bune, bitul?????????


AndreeaG.2

a reusit cineva sa raspunda corect? care este varianta?


Xname09

Google Translate si te indruma mai bine !!!


florinnec

Este evident greșit exercițiul, ar trebui șters pentru că ne bagă în ceața


DanPopescu13

Poate"puținul". Mereu derutați cu traducerea


Micha40206

Eu am raspuns cu un pic si raspunsul nu a fost validat. Oricum ca sa poti raspunde la teste trebuie sa studiezi si suplimentar.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.