"She eats."

Tłumaczenie:Ona je.

September 18, 2014

27 komentarzy


olusia4554

można też napisać: she's he's it's ''s'' oznacza tu jest lecz można je pisać długą formą np. she is , he is , it is

March 4, 2015

buskes76

Ok... ale co ma wspólnego "She eats" z "She is" ~ "She's" .... ?

September 26, 2018

barbara21678

She s

September 4, 2018

wermistrz

No racja można z apostrofem

November 9, 2015

DominikKozera

Nie rozumiem

April 21, 2015

PrzebojowaMyszka

to tzw. collocation, czyli skrótowce, bardzo powszechne w języku angielskim

June 23, 2015

sandrix090

Mam pytanie czemu nie ma "She eat" tylko jest "she eats" Nie rozumiem

June 14, 2015

oluchahaha

Bo w czasie teraźniejszym dodajesz końcówkę "s" bo to jest że ona zawsze je. Nie umiem tego wytłumaczyć

July 10, 2015

jolantapiwko

bo to jest trzecia osoba, a eat, dotycz,że :JA!

February 25, 2016

lili3316

Bo to jest osoba 3

November 11, 2015

pilnyuczen4

w czasie teraźniejszym prostym (present simple) jest tak, że w 3 osobie liczby pojedynczej (she,he,it) do czasownika dodajemy końcówkę "s"

June 25, 2018

PrzebojowaMyszka

she eats, but you eat. Sprawdź WSKAZÓWKI proszę

June 23, 2015

Mikser1222

powinno być eats

October 16, 2015

kujonm

ona je( jada,zjada )

July 7, 2016

PatryK41107

jest she eats wystepuje s na koncu wiec jest liczba mnoga

February 10, 2017

Emwue

Mylisz pojęcia – 's' na końcu rzeczownika oznacza liczbę mnogą, a 'eats' to po prostu koniugacja(odmiana przez osoby) czasownika dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

February 10, 2017

Femko1

Czemu jak napisałem She eats to mi pokozało że jest źle

October 1, 2018

Julia614362

She eats-Ona je

October 17, 2016

Krzysztof262820

Hfhcvdnbdbfbdj f . Xbjxhfgvdbxvx. CVhsbbsbd. Xhxvxbnxlx.

September 3, 2018

barbara21678

I

September 4, 2018

barbara21678

She eats

September 4, 2018

ada704251

Eating kiedy występuje?

January 20, 2019

Amarella21

Banalne

January 24, 2018

Wiktoria20969503

Eats-jem She-Ona Ok :)

November 13, 2016

littlegirl2005

A dlaczego pisze ''She eats'' a nie '' She eat'' Też nie rozumiem

August 24, 2015

The_Mattress

Dodaje się "s" do czasowników w 3 os. liczby pojedynczej. I tak jest dużo prościej, niż z polskimi odmianami ;p

I eat. You eat. He/she/it EATS.

We eat. You eat. They eat.

January 4, 2016

pilnyuczen4

w czasie teraźniejszym prostym (present simple) w 3 osobie liczby pojedynczej (she,he,it) do czasownika dodajemy końcówkę "s".

June 25, 2018

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.