Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She eats."

Tłumaczenie:Ona je.

4 lata temu

16 komentarzy


olusia4554

można też napisać: she's he's it's ''s'' oznacza tu jest lecz można je pisać długą formą np. she is , he is , it is

3 lata temu

buskes76

Ok... ale co ma wspólnego "She eats" z "She is" ~ "She's" .... ?

3 tygodnie temu

sandrix090

Mam pytanie czemu nie ma "She eat" tylko jest "she eats" Nie rozumiem

3 lata temu

oluchahaha

Bo w czasie teraźniejszym dodajesz końcówkę "s" bo to jest że ona zawsze je. Nie umiem tego wytłumaczyć

3 lata temu

jolantapiwko

bo to jest trzecia osoba, a eat, dotycz,że :JA!

2 lata temu

lili3316

Bo to jest osoba 3

2 lata temu

pilnyuczen4

w czasie teraźniejszym prostym (present simple) jest tak, że w 3 osobie liczby pojedynczej (she,he,it) do czasownika dodajemy końcówkę "s"

3 miesiące temu

Mikser1222

powinno być eats

3 lata temu

kujonm

ona je( jada,zjada )

2 lata temu

PatryK41107

jest she eats wystepuje s na koncu wiec jest liczba mnoga

1 rok temu

Emwue
Emwue

Mylisz pojęcia – 's' na końcu rzeczownika oznacza liczbę mnogą, a 'eats' to po prostu koniugacja(odmiana przez osoby) czasownika dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

1 rok temu

Femko1
Femko1

Czemu jak napisałem She eats to mi pokozało że jest źle

2 tygodnie temu

Julia614362

She eats-Ona je

2 lata temu

Krzysztof262820

Hfhcvdnbdbfbdj f . Xbjxhfgvdbxvx. CVhsbbsbd. Xhxvxbnxlx.

1 miesiąc temu

barbara21678

I

1 miesiąc temu

barbara21678

She eats

1 miesiąc temu

Powiązane dyskusje