"She eats."

Tłumaczenie:Ona je.

4 lata temu

26 komentarzy


olusia4554

można też napisać: she's he's it's ''s'' oznacza tu jest lecz można je pisać długą formą np. she is , he is , it is

3 lata temu

buskes76

Ok... ale co ma wspólnego "She eats" z "She is" ~ "She's" .... ?

1 miesiąc temu

barbara21678

She s

2 miesiące temu

wermistrz

No racja można z apostrofem

3 lata temu

DominikKozera

Nie rozumiem

3 lata temu

PrzebojowaMyszka

to tzw. collocation, czyli skrótowce, bardzo powszechne w języku angielskim

3 lata temu

sandrix090

Mam pytanie czemu nie ma "She eat" tylko jest "she eats" Nie rozumiem

3 lata temu

oluchahaha

Bo w czasie teraźniejszym dodajesz końcówkę "s" bo to jest że ona zawsze je. Nie umiem tego wytłumaczyć

3 lata temu

jolantapiwko

bo to jest trzecia osoba, a eat, dotycz,że :JA!

2 lata temu

lili3316

Bo to jest osoba 3

3 lata temu

pilnyuczen4

w czasie teraźniejszym prostym (present simple) jest tak, że w 3 osobie liczby pojedynczej (she,he,it) do czasownika dodajemy końcówkę "s"

4 miesiące temu

PrzebojowaMyszka

she eats, but you eat. Sprawdź WSKAZÓWKI proszę

3 lata temu

Mikser1222

powinno być eats

3 lata temu

kujonm

ona je( jada,zjada )

2 lata temu

PatryK41107

jest she eats wystepuje s na koncu wiec jest liczba mnoga

1 rok temu

Emwue
Emwue

Mylisz pojęcia – 's' na końcu rzeczownika oznacza liczbę mnogą, a 'eats' to po prostu koniugacja(odmiana przez osoby) czasownika dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

1 rok temu

Femko1
Femko1

Czemu jak napisałem She eats to mi pokozało że jest źle

1 miesiąc temu

Julia614362

She eats-Ona je

2 lata temu

Krzysztof262820

Hfhcvdnbdbfbdj f . Xbjxhfgvdbxvx. CVhsbbsbd. Xhxvxbnxlx.

2 miesiące temu

barbara21678

I

2 miesiące temu

barbara21678

She eats

2 miesiące temu

Amarella21

Banalne

9 miesięcy temu

Wiktoria20969503

Eats-jem She-Ona Ok :)

1 rok temu

littlegirl2005

A dlaczego pisze ''She eats'' a nie '' She eat'' Też nie rozumiem

3 lata temu

The_Mattress
The_Mattress

Dodaje się "s" do czasowników w 3 os. liczby pojedynczej. I tak jest dużo prościej, niż z polskimi odmianami ;p

I eat. You eat. He/she/it EATS.

We eat. You eat. They eat.

2 lata temu

pilnyuczen4

w czasie teraźniejszym prostym (present simple) w 3 osobie liczby pojedynczej (she,he,it) do czasownika dodajemy końcówkę "s".

4 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.