"Masz sekundę."

Tłumaczenie:You have a second.

4 lata temu

12 komentarzy


yogi3331

Dlaczego "do you have a second " jest źle ?

2 lata temu

Yola448704

Masz sekundę - You have a second.........…....zdanie oznajmujące

Masz sekundę? - Do you have a second?......................….....pytanie

2 miesiące temu

MarcinDyje

Ponieważ nie jest to pytanie.

3 miesiące temu

Matimm85

Dlaczego musi byc "a"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ sekundy są policzalne i chodzi nam o jedną sekundę.
Przed rzeczownikami policzalnymi, w liczbie pojedynczej stosujemy przedimek a/an.

4 lata temu

ptolemeo

ale wydaje mi sie ze you have one second powinno byc zaakceptowane

3 lata temu

Martyna274951

W ćwiczeniu pisze "masz SEKUNDĘ", nie jedną, tylko po prostu sekunde

1 miesiąc temu

Dyrszlak

Moim zdaniem też powinno być.

1 miesiąc temu

Adrian895503

Do you have... Będzie źle?

7 miesięcy temu

Martyna274951

To nie jest pytanie

1 miesiąc temu

kulka9393

Powinien byc znak zapytania. A jesli juz to powinno byc Ty masz sekunde. Jako zdanie twierdzace. Ale angielska odpowiedz sugeruje pytanie wiec poprawcie takie szczegoly.

3 lata temu

Martyna274951

angielska odpowiedz sugeruje po prostu zdanie oznajmujace i nie ma tu zadnego bledu

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.