1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Poliția este după noi."

"Poliția este după noi."

Traducere:The police are after us.

September 18, 2014

15 comentarii


BalanMaria2

este ceea ce numim in engleza substantiv colectiv . Substantivele colective sunt cele care se refera la un grup de oameni sau lucruri. In mod normal, sunt folosite la singular. In engleza britanica se pot folosi atat cu verbe la singular, cat si cu verbe la plural. In engleza americana au intotdeauna un verb la singular. ramane de vazut ce fel de engleza invatam noi...


MarianaPatrascu

Este corect si cu varianta "is"


Lindy377

Mie nu imi merge cu is:(


lynufar

Mie varianta cu is mi-a respins-o... ☹


SorinPirtea

Corect este "is", fiindcă se vorbeşte despre o singură poliție, nu despre mai mulți polițişti.


SorinPirtea

Alina: is se foloseşte la oricare timp prezent, la singular. "Police" este substantiv la singular. Eu admit că englezii nu vorbesc corect gramatical (ca şi românii), dar când înveți engleza trebuie s-o înveți corect. Este ca şi cum ai spune "polițiştii ne urmăreşte".


CiciGligor

Mai dineaori era corect THE STAFF IS BILINGUAL. Corect, zic si eu. Dar acum imi cereti sa spun THE STAFF ARE BILINGUAL, de ex. Hotarati-va,oameni buni !


taniancu

Atatia oameni va spun ca nu e corect, ar trebui macar sa gasiti o explicatie plauzibila


Adrian_Calinescu

De ce nu este corect: The police is follow us.?


AlinaM18

Pt ca "is " se folosește la prezent continuu pers I sg. is+Vb-ing


BA0LaFSa

POLITIA nu este SINGULAR ?


Gabijugi371

Cv "poliția " de prea multe ori la această lecție. :))))


Marina.cat.12

Politia este la singular pentru ca este o singura politie


FloriDumit3

Pentru mine police este singular si verbul il spun is la singular. Raspunsul este incorect. Este corect așa?


Kris339381

Police nu este singular

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.