Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Poliția este după noi."

Traducere:The police are after us.

acum 4 ani

5 comentarii


MarianaPatrascu

Este corect si cu varianta "is"

acum 4 ani

SorinPirtea

Alina: is se foloseşte la oricare timp prezent, la singular. "Police" este substantiv la singular. Eu admit că englezii nu vorbesc corect gramatical (ca şi românii), dar când înveți engleza trebuie s-o înveți corect. Este ca şi cum ai spune "polițiştii ne urmăreşte".

acum 1 an

Adrian_Calinescu

De ce nu este corect: The police is follow us.?

acum 3 ani

AlinaM18

Pt ca "is " se folosește la prezent continuu pers I sg. is+Vb-ing

acum 3 ani

SorinPirtea

Corect este "is", fiindcă se vorbeşte despre o singură poliție, nu despre mai mulți polițişti.

acum 1 an