1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The skirt is colorful."

"The skirt is colorful."

Traducere:Fusta este colorată.

September 18, 2014

12 comentarii


AdrianSimu

Multicolor de ce nu?


sunt.eu.73

De data asta trebuia doar sa rostesti(sau asa era la mine...)


Rarity-F

Uita-te intr-un dictionar.


munceleanp

COLORFUL inseamna colorata


CiciGligor

As vrea sa inteleg exact diferenta dintre COLORED si COLORFUL. Sau sunt perfect sinonime. Si daca da, de ce mi se impune ba o forma,ba alta. Multumesc.


Nadia315508

Colorfull se foloseste cand substantivul pe care-l determina este la plural .

Colored insoteste un substantiv la nr singular

The skirt is colored


alex211366

OK si la mine varianta corecta e.. The skirt is colorful... De ce?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.