1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "For what am I responsible?"

"For what am I responsible?"

Traducere:Pentru ce sunt eu responsabil?

September 18, 2014

28 de comentarii


BlackDenis

De ce răspunsul meu nu este admis ? "pentru ce sunt eu responsabil"


marry1M

eu am scris asa si afost corect, poate ca nu ai scris corect ortografic!


Infamous22

eu am scris: Pentru ce sunt responsabil? si a mers


anatoliesurugiu

Eu am scris "Pentru ce eu sunt responsabil" --- ŞI MIA SCRIS CĂ NU E CORECT


Momo_the_Avenger

Formularea care sună natural în română este: "Pentru ce sunt eu responsabil?".


AniAnisoara

De ce raspunsul" pentru ce sunt raspunzator " nu e corect?


Onisim7

La fel si mie!


narcizanic

Si eu la fel. Raspuns: incorect!


NicuOlah

La mine a fost considerat ok "Pentru ce sunt eu responsabil?".


LucianDGU

"pentru ce sunt răspunzător?" nu este considerată corect, iar asta e incorect pentru că varianta corectă sugerată "Pentru ce sunt responsabil?" înseamnă fix același lucru


mihaigrigo781942

Raspunzator nu este echivalent cu responsabil duolingo?intreb si eu ca prostu


Momo_the_Avenger

"Pentru ce sunt eu răspunzător" ar trebui acceptat.


Vlad865759

Va implor nu ne invatati l. Romana ,ci doar Engleza


AdinaDobri1

"responsabil" este același lucru cu "răspunzător" ca adjectiv referitor la o persoană. A doua variantă este chiar mai populară.


RaduMelani

Responsabil/ă este acelasi lucru pt persoana 1


Vlad746450

Eu am scris "pentru ce sunt eu responsabil" si a fost corect


JohnValent993964

Pentru ce sunt responsabil .este corect


Vlad865759

Suna cam neromaneste: pentru....As zice - de ce


Onisim7

Am scris "De ce eu sunt responsabil" si nu mi-a dat bine.


VictorChi

De ce raspunsul meu este gresit: Pentru ce eu sunt responsabil


EdaKurt4

Oare ar merge și cu "responsabilă"?


ana251479

Hellooooo,va jucati cu inima ,pentru ce sunt eu responsabil?sau ptr ce sunt responsabil eu tot aia e....topica un.pic schimbata nu înseamnă greseala!Sa-mi dati inima înapoi!


aniriin

Ambele variante sunt corecte,dar programa da eroare


EduardArion

O eroare de program...?


TamciucNic

programarea traducerii lasă de dorit cu o limbă română slab dotată


narcizanic

Pt ce eu sunt responsabil De ce nu este bine?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.