1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog is gray."

"The dog is gray."

Fordítás:A kutya szürke.

September 18, 2014

11 hozzászólás


hmonika007

a szürkét mindig is grey-nek tanultam, ez most új nekem


Astroth

Ne csüggedj,a grey is jó :)


fuckingrocker

Nem tudom hogy másnál is e vagy csak nálam de a grey-t gray-nek írja..


NoemiSzert

Nem lehet mindig érteni higy mit mond! :(


LviaKardos

Green-nek lehet érteni


SzilviaFla

Nekem nem fogadja el, hogy: A kutya szürke :`D így hogy haladjak tovább ???:D


hajni551

Mert angolul kell leirni


villo27

nekem elfogadta hogy azt írtam "grey". bár az előzőnél "grayt" írt de mindegy.


Katalin5246

Nagyon kérem, segítsen valaki!!! tegnap is ma, is a színtúgró mondatban több alkalommal is amikor kéri, hogy írjam be, mit hallok,nem ad mellé hangot. Letetlel elkerűlni, hogy ne kattíntsak rá, mert akkor sehogy sem léphetek tovább , hacsak nem lépek ki. Ha,pedig rákattintok. azonnal pirosra vált és könyörtelenűl elvesz egy szívecskét. HÁT , VÉGŰL IS EZEN NEM LEHET VÁLTOZTATNI???. EZ NAGYON GÁTOL AZ TOVÁBBHALADÁSBAN. HELP ME!!


shadow8802

Nekem nem játszotta le a hangot, hibás volt a feladat :s

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.